WooCommerce – Jak zamienić swoją witrynę w sklep internetowy?

WooCommerce – Jak zamienić swoją witrynę w sklep internetowy?

Z ponad 3 milionów aktywnych instalacji WooCommerce jest jednym z wiodących darmowe e-commerce systemy sklepowe, które mogą być instalowane w WordPressie zawartość systemu zarządzania .

Nierozłączny duet – WordPress i WooCommerce

Ponadto WooCommerce wcale nie jest niezależnym oprogramowaniem sklepowym, w przeciwieństwie do Shopware czy Magento. Jest to raczej wtyczka do WordPressa, którą można zainstalować dwoma kliknięciami. W ten sposób Twoja własna witryna lub blog WordPress szybko i łatwo stanie się dochodowa. Wcześniej rozwój oprogramowania powinien być nastawiony na sklep.

Jakie funkcje oferuje WooCommerce?

Funkcje dostępne za pośrednictwem wtyczki WooCommerce obejmują:

  • Wysyłka
  • Opcje płatności (np. Przelewy24, PayPal, HotPay)
  • Zamówienia gości
  • Recenzje produktu
  • Kupony
  • Upselling
  • Dropshipping
  • Sterowanie i monitorowanie

Dla kogo to jest?

System sklepów jest szczególnie odpowiedni dla przedsiębiorstw rozpoczynających działalność oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), które dysponują tylko określonym budżetem i chciałyby samodzielnie zadbać o swój sklep.

Rzeczy do sprzedania są świetne:

  • Produkty fizyczne (odzież i artykuły spożywcze)
  • Produkty cyfrowe ( e-booki )
  • Bilety (koncerty, seminaria)
  • Produkty zewnętrzne (partner Amazon)

Typy produktów – proste, zmienne i grupy produktów

Możesz ustawić proste produkty, produkty zmienne lub grupy produktów. Ta ostatnia obejmuje kilka produktów, które idealnie do siebie pasują tematycznie i są razem oferowane do sprzedaży. Daje to użytkownikowi wartość dodaną, a najlepiej byłoby, gdyby produkty w grupie sprzedawały się lepiej niż pojedyncze produkty. To z kolei ma pozytywny wpływ na sprzedaż.

Jakie są zalety połączenia systemu sklepowego z CMS?

Zaletą jest to, że masz system zarządzania treścią zintegrowany bezpośrednio ze swoim sklepem. Oznacza to, że jako operator sklepu nie musisz prowadzić swojego bloga w żadnym pod-zamówieniu, ale możesz zintegrować go bezpośrednio ze sklepem.

Oprócz standardowego motywu WordPress „Twenty Nineteen”, został nawet opracowany standardowy motyw specjalnie dla WooCommerce – „Storefront”.
„Storefront” charakteryzuje się absolutną prostotą i stanowi doskonałą podstawę do założenia i rozbudowy sklepu.

Dalsze zalety to:

  • W pełni responsywny projekt
  • Specjalna optymalizacja dla WooCommerce
  • Podstawowe opcje ustawień za pomocą narzędzia Theme Customizer
  • Wiele innych wtyczek do rozszerzenia, a także wiele motywów potomnych

Zalety WooCommerce

Oprogramowanie open source

Zaletą oprogramowania typu open source jest to, że można je dostosowywać i dostosowywać w dowolny sposób, korzystając z niezbędnej wiedzy programistycznej.

Ciągły dalszy rozwój i rosnąca społeczność

Ponadto, ze względu na duże zapotrzebowanie, aktualizacje są przeprowadzane regularnie, a społeczność również przyczynia się do dalszego rozwoju funkcji. Na przykład, możesz wymieniać się pomysłami na forum wsparcia WordPress , w grupie Facebook „ WooCommerce Help & Share ” lub „ Advanced WooCommerce” .

Rozszerzenie przez inne wtyczki

Oczywiście istnieje możliwość zainstalowania dodatkowych darmowych i płatnych wtyczek, a tym samym rozszerzenia WooCommerce. Możliwa jest również integracja integracji podmiotów stowarzyszonych, Google Analytics i faktur PDF.

Dobre możliwości dla SEO

Na przykład możesz użyć wtyczki „Yoast SEO”, aby zoptymalizować swoje produkty pod kątem wyszukiwarek.

Wady WooCommerce

Oparte na WordPressie

Jak już wspomniano, WooCommerce i WordPress idą w parze i nie można go używać bez WordPressa.

Wtyczki i aktualizacje wpływają na wydajność

Im więcej zainstalujesz wtyczek, tym większe prawdopodobieństwo, że ogólna wydajność sklepu internetowego zostanie obniżona. Nawet jeśli WooCommerce dokona aktualizacji, nie powinieneś klikać aktualizacji bezpośrednio, ale przetestuj swój sklep w zamkniętym środowisku testowym.

Wymagania techniczne

WooCommerce potrzebuje następujących zasobów i wymagań systemowych, aby zapewnić optymalny hosting. To zawiera:

  • Certyfikat SSL
  • Limit pamięci WordPress co najmniej 128 MB
  • Co najmniej PHP w wersji 7
  • MYSQL w wersji 5.6 lub nowszej albo MariaDB w wersji 10.0 lub nowszej

Jeśli nie jesteś tego pewien lub masz problemy z hostingiem swojego sklepu WooCommerce, warto skontaktować się z agencją WooCommerce, która z przyjemnością odpowie na wszelkie pytania.

Wniosek

Jeśli jesteś małą lub średnią firmą, która nie ma zbyt dużego budżetu i chciałbyś sprzedać kilka produktów, WooCommerce jest idealnie dostosowana do Twoich celów. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć i bez większej wiedzy każdy może pobrać i zainstalować wtyczkę oraz przekształcić witrynę WordPress w profesjonalny i niedrogi sklep internetowy.