Cyfrowe pozyskiwanie klientów

Cyfrowe pozyskiwanie klientów

5 kroków do sukcesu: cyfrowe pozyskiwanie klientów w białej księdze

„Moi klienci nie są online”, „Nasza firma nie działa online”, „Nasza działalność opiera się na rekomendacjach” – często słyszeliśmy i doświadczyliśmy takich stwierdzeń oraz początkowego sceptycyzmu, jeśli chodzi o temat pozyskiwania nowych klientów cyfrowych. Jak dotąd udało nam się głównie przekonać, że prawie każda firma może dziś skorzystać na cyfrowym lejku sprzedaży.

Cyfrowy kanał sprzedaży: co to jest?

To, w jaki sposób koncepcja cyfrowego pozyskiwania klientów jest wdrażana w obszarze B2B lub B2C, zawsze zależy od danego produktu, usług i branży. Czasami jest realizowany w formie kanału sprzedaży bezpośredniej, czasem w celu zwiększenia zasięgu lub aktywizacji nowych grup docelowych. Ale są pewne kroki, które można zastosować na prawie każdym obszarze, aby proces miał również trwały efekt.

Z ukierunkowanym podejściem do sukcesu

Skuteczne pozyskiwanie klientów za pomocą środków cyfrowych nie następuje z dnia na dzień. Jednak dzięki ukierunkowanemu podejściu, jasnemu pozycjonowaniu, analizom konkurencji, profesjonalnej stronie internetowej, działaniom SEO i marketingu online oraz ciągłemu monitorowaniu, możesz zrobić duży krok we właściwym kierunku.

Nasza nowa biała księga pokazuje, jak to się robi

W naszej aktualnej białej księdze pokazujemy, w jaki sposób można zbudować cyfrowy lej sprzedaży, a tym samym stale i trwale pozyskiwać nowych klientów.
Przepis na sukces? Te pięć podstawowych kroków:

1. Jasne pozycjonowanie i orientacja na klienta

2. Analiza konkurencji i pozycjonowanie

3. Kluczowy element: witryna internetowa

4. Pozycjonowanie i marketing online

5. Oceniaj, zrozum i optymalizuj