Wskazówki Google dotyczące pozycjonowania filmów

Od jakiegoś czasu format treści wideo zajmuje stałe miejsce w marketingu online wielu firm i zyskuje na znaczeniu. Około 75% użytkowników w Polsce przynajmniej sporadycznie ogląda filmy w internecie. Co minutę na całym świecie przesyłanych jest około 400 godzin materiałów wideo. To wyjaśnia, że ​​liczy się nie tylko treść wideo, ale także to, że w ogóle ją znaleziono. Poniżej zebraliśmy najlepsze wskazówki Google dotyczące filmów wideo, które pokazują, jak lepiej je znajdować, wyświetlać i osadzać.

WSKAZÓWKI GOOGLE DOTYCZĄCE FILMÓW: JAK GOOGLE OCENIA ZAWARTOŚĆ WIDEO?

Podobnie jak w przypadku klasycznego pozycjonowania, w pozycjonowaniu wideo istnieją pewne czynniki, które są ważne dla rankingu i należy je wziąć pod uwagę podczas optymalizacji. Ostateczną wskazówką Google dotyczącą filmów wideo jest to, że wideo powinno być zawsze indeksowane w połączeniu z całą stroną. W rezultacie Google nie tylko ocenia wideo, ale całe wczytywanie strony. Przede wszystkim służy to zapewnieniu, że zawsze wyświetlona zostanie użytkownikowi najbardziej odpowiednia treść. Google używa w tym celu następującej oceny:

  • zawartość strony internetowej
  • lewo
  • uporządkowane dane
  • jakość pliku wideo

WSKAZÓWKI GOOGLE DOTYCZĄCE FILMÓW PODCZAS WYŚWIETLANIA REKLAM W WYNIKACH WYSZUKIWANIA

Filmy są wyświetlane w różnych formatach w samych wynikach wyszukiwania. Z reguły są one oparte na zamiarze użytkownika i dlatego powinny być harmonijnie zintegrowane z ogólnym wyglądem. Możliwe są następujące wypłaty:

  • w wynikach wyszukiwania
  • w wyszukiwaniu wideo
  • w wyszukiwaniu zdjęć
  • w Google Discover

Różne opcje wyświetlania zależą od projektu strony, na której znajduje się wideo. Wskazówka Google dotycząca filmów: w szczególności teksty na stronie wideo odgrywają decydującą rolę. Liczba filmów jest również istotnym czynnikiem. Ponadto można określić, czy wideo jest aktualnie odtwarzane na żywo, czy też istnieją już etykiety skoku dla niektórych sekcji, które umożliwiają bezpośredni dostęp do określonego tematu.

WSKAZÓWKI GOOGLE DOTYCZĄCE FILMÓW WIDEO: SPRAWDZONE METODY

Aby Twoje filmy były łatwiejsze do znalezienia w wynikach wyszukiwania w Google, wyszukiwarka ujawniła najlepsze wskazówki i oferuje każdemu możliwość optymalizacji treści.

  • Spraw, aby film był łatwo dostępny.
  • Zoptymalizuj adres URL, tytuł, opis i długość filmu.
  • Utwórz wysokiej jakości miniaturę dla każdego swojego filmu.
  • Dostarcz robotom Google mapy witryn wideo i wprowadź tutaj metadane, w tym słowa kluczowe.
  • Wybierz format pliku wideo obsługiwany przez Google.
  • Umieść zwiastun przed rzeczywistym filmem, który może pojawić się w wynikach wyszukiwania.
  • Zwróć uwagę na prawidłowe wypełnienie pliku robots.txt.

Czy potrzebujesz więcej wskazówek Google dotyczących pozycjonowania filmów? Więcej informacji można znaleźć w Wytycznych Google. Nasi twórcy wideo z przyjemnością pomogą Ci profesjonalnie wdrożyć wszystkie powyższe środki. Przestrzegając odpowiednich wskazówek Google dotyczących Twoich filmów i naszej wiedzy, od samego początku będziesz prawidłowo pozycjonowany w wynikach wyszukiwania. 

Skontaktuj się z nami w prosty i niezobowiązujący sposób.

Comments are closed.