Optymalizacja witryny to proces polegający na próbie, poprzez kontrolowane eksperymenty, maksymalizacji potencjału witryny internetowej w celu osiągnięcia celów biznesowych. Aby poprawić wydajność swojej witryny, operatorzy witryn wdrażają testy A / B, za pomocą których mogą testować warianty stron w witrynie i tym samym określić, które zmiany ostatecznie prowadzą do większej liczby konwersji (np. Wymagania demo, bardziej organiczne wyniki wyszukiwania, wyższe wskaźniki sprzedaży , mniej czasu poświęconego na obsługę klienta itp.).
Cele strony internetowej różnią się w zależności od rodzaju firmy, docelowych klientów firmy i działań, na które firma ma nadzieję ze strony docelowej grupy docelowej, na przykład czy dokonać zakupu, wypełnić formularz czy przeczytać artykuł. Czynnością, której chce odwiedzający witrynę, może być również konwersja. Celem może być również zebranie określonej liczby członków dla grupy docelowej.
Porównanie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i optymalizacji stron internetowych (zróżnicowanie)
Optymalizacja witryny jest czasami używana do opisania, jak poprawić widoczność witryny w wyszukiwarkach. Celem jest podniesienie pozycji niektórych kluczowych wyszukiwanych haseł wyżej w wynikach wyszukiwania.
Jeśli chodzi o optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), pod uwagę brane są następujące centralne środki mające na celu poprawę pozycji: zmiana tytułu strony, skrócenie czasu ładowania strony, poprawa doświadczenia użytkownika, stosowanie odpowiednich słów kluczowych i generowanie atrakcyjnych treści.
Nie, w szczególności tani dostawcy, tacy jak Jimdo i Wix, nie nadają się do pozycjonowania. W zależności od konfiguracji nawet autorskie systemy takie jak Adobe Experience Manager (AEM) czy TYPO3 nie spełniają podstawowych wymagań SEO. Dlatego zasięgnij porady agencji SEO i uzyskaj ją od samego początku.
Większość firm zaczyna tworzyć strony internetowe, nie wiedząc dokładnie, jakich terminów szukają ich docelowi odbiorcy. W rezultacie te witryny są niewidoczne w wyszukiwarce Google. Innymi słowy, możesz wydać 1000 $ na treści internetowe bez przyciągania jednego użytkownika do swojej witryny; Ale możesz także wydać 1000 $ na stronę zoptymalizowaną pod kątem SEO i tym samym przyciągać 30 użytkowników z wyszukiwarki do swojej witryny każdego miesiąca.
Zatrudnij doświadczoną agencję SEO, aby opracowała badania słów kluczowych i książkę z treścią. Dopiero wtedy zaczynasz tworzyć strony internetowe zgodnie z wytycznymi SEO zawartymi w książce treści.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |