Pozycjonowanie Bielsko Biała

sklep internetowy

Pozycjonowanie Bielsko Biała

Firmy i ich marki docierają do sieci społecznościowych i rozpoczynają działalność bez żadnych kryteriów, po co tyle wysiłku? Możesz mieć tysiące obserwujących i nie dotrzeć nawet do jednego. Zarządzamy i reklamujemy Twoje sieci społecznościowe, aby pozyskać nowych klientów i zatrzymać obecnych.

Zmienia sposób, w jaki kupujemy i reklamujemy się w mediach cyfrowych, gdyż stawia markę w oczach najlepszego konsumenta we właściwym miejscu i we właściwym czasie. Automatyzacja zakupów umożliwia markom wykorzystanie statystyk publicznych i technologicznych w celu dostosowania komunikatów i skierowania ich do właściwej osoby, we właściwym czasie i we właściwym kontekście. Pomaga markom reagować na sygnały w czasie rzeczywistym na każde wyświetlenie na wszystkich ekranach i we wszystkich kanałach.

strona internetowa

Tworzymy strony internetowe dla wielu klientów w mieście Bielsko Biała.

Skorzystaj także Ty!

Skontaktuj się z Nami!

    Cennik

    Basic

    999 mies.
    • Kilkanaście do kilkudziesięciu fraz
    • Optymalizacja strony internetowej
    • Linkbuilding
    • Promocja w Mapach Google
    • Copywritting
    • Content Marketing
    • Systematyczne planowanie strategii

    Standard

    1499 mies.
    • Kilkanaście do kilkudziesięciu fraz
    • Optymalizacja strony internetowej
    • Linkbuilding
    • Promocja w Mapach Google
    • Copywritting
    • Content Marketing
    • Systematyczne planowanie strategii

    Premium

    1999 mies.
    • Kilkadziesiąt fraz
    • Optymalizacja strony internetowej
    • Linkbuilding
    • Promocja w Mapach Google
    • Copywritting
    • Content Marketing
    • Systematyczne planowanie strategii
    1. Widoczność w sieci
      Kto zdobędzie silną pozycję w SERPach (najlepiej w pierwszej dziesiątce wyszukiwarek, takich jak Google i Spółka) staje się widoczny.
    2. Większy ruch
      Większa widoczność oznacza również więcej odwiedzających. W ten sposób docierasz do większej liczby klientów dzięki optymalizacji SEO.
    3. Konwersje i sprzedaż
      Przy większej liczbie odwiedzających konwersje (lub liczba potencjalnych klientów), a tym samym sprzedaż, również idealnie rosną.
    4. Branding i wizerunek
      Kto znajduje się w pierwszej dziesiątce wyszukiwarek dla odpowiednich wyszukiwanych haseł, staje się znany. Dzięki optymalizacji – np. oprócz środków zarządzania reputacją online – wzmacniasz również swój wizerunek.

    Z reguły te cztery cele są ze sobą ściśle powiązane: Większa widoczność oznacza większy ruch, a tym samym więcej konwersji, leadów i sprzedaży. Wzmocnienie wizerunku i brandingu poprzez organiczne wyniki wyszukiwania to użyteczny efekt uboczny, na którym możesz oprzeć się za pomocą dalszych działań marketingowych online

    Mamy zalecany minimalny czas trwania wszystkich kampanii SEO wynoszący 6 miesięcy. Chociaż szybko osiągamy wyniki, jeśli odejdziesz po zaledwie jednym lub dwóch miesiącach, jeszcze nie doświadczysz pełnych korzyści z włożonej przez nas pracy. Aby rozwijać się i utrzymać pozycję w rankingu SEO należy traktować jako działanie długoterminowe i wtedy najlepsze wyniki zdarzać się.

    Szybkość z jaką wspinasz się na wyniki zależy od wielu czynników. Jeśli nie wykonałeś żadnej pracy SEO, a Twoja fraza nie jest zbyt konkurencyjna, może to nastąpić w ciągu kilku dni. Jeśli masz bardzo konkurencyjny rynek (na przykład „karta kredytowa”), może to potrwać znacznie dłużej. Aby uzyskać najszybszy ranking, zalecamy wybór planu Standard lub Premium.

    Wszystkie artykuły, pliki PDF, informacje prasowe i filmy są tworzone przez nasz własny zespół specjalistów. Obrazy i zdjęcia użyte w treści kampanii pochodzą z naszej własnej oryginalnej biblioteki fotografii lub zostały zakupione do Twojego projektu. Jeśli potrzebujemy specjalistycznej treści lub logo, Twój kierownik projektu poprosi Cię o nie.

    Nie możemy uszeregować Cię pod kątem fraz już użytych przez innego klienta. Byłoby niesprawiedliwe przyznawanie 2 klientom tej samej frazy, ponieważ tylko 1 może być zwycięzcą. Pojawią się również frazy tak konkurencyjne, że po prostu nie możemy zagwarantować lepszych rankingów. W takim przypadku doradzimy.

    Nie sprzedajemy pakietów za pomocą linków zwrotnych. Serwisy SEO, które sprzedają pakiety na podstawie wielu linków zwrotnych, mogą pokusić się o tworzenie linków niskiej jakości za pomocą narzędzi spamowych. Główną cechą wyróżniającą nasze pakiety jest skupienie się wyłącznie na dystrybucji treści wysokiej jakości. Dokładamy wszelkich starań, aby przygotować podstawowe zasoby i ta oryginalna treść dłużej „utkwi” w wyszukiwarce.

    Wyniki będą się zmieniać codziennie i są całkowicie unikalne dla każdej osoby wyszukującej w oparciu o jej lokalizację i historię przeglądania. Raportowane przez nas wyniki zostały sprawdzone przy użyciu czystej pamięci podręcznej przeglądarki i losowych adresów IP, aby zasymulować nowe wyszukiwanie.

    SEO nie jest jedyną metodą w marketingu internetowym, ale jedną z najsilniejszych i najbardziej satysfakcjonujących. Poniżej podsumowaliśmy najważniejsze zalety SEO:

    1. Opłacalne
      Chociaż SEA ponosi koszty za kliknięcie reklamy, kliknięcie Twojej witryny w SERP jest dla Ciebie całkowicie bezpłatne.
    2. Długotrwałe
      Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest zrównoważona i długoterminowa. Silny ranking odpowiednich wyszukiwanych haseł jest starannie tworzony i może być następnie utrzymywany w dłuższej perspektywie.
    3. Elastyczny i mierzalny
      W przeciwieństwie do wielu innych działań marketingowych, skuteczność optymalizacji można zmierzyć. Gdy tylko pojawią się problemy z rankingiem, środki można podjąć szybko i elastycznie. Możesz też szybko reagować na zmiany na rynku.
    4. Podstawa
      Dobrze wypozycjonowana i silnie pozycjonowana strona internetowa jest Twoim figurantem i podstawą wielu innych działań marketingowych w Internecie. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest również idealnym punktem wyjścia dla SMM, PR i innych celów.

    SEO opiera się na prostej zasadzie: aby dotrzeć ze stroną internetową do potencjalnych klientów, musi ona pojawiać się w odpowiednich zapytaniach wyszukiwania w wyszukiwarkach takich jak Google.

    Google i spółka zawsze chcą zapewnić użytkownikom najlepszą możliwą odpowiedź na ich zapytanie. Wyszukiwarki stoją przed dużym zadaniem: muszą zrozumieć, czego chcą użytkownicy, a następnie ocenić, które z milionów witryn spełniają to życzenie. Wyszukiwarki opracowały w tym celu specjalne algorytmy, czyli programy, które badają i oceniają strony internetowe według określonych kryteriów. Mówi się tu o tzw. kryteriach rankingowych. Mają one wpływ na wszystkie aspekty strony internetowej, tj. treść, technologię, projekt i sieć w sieci.

    Zadaniem Google Search Engine Optimization jest dostosowanie stron internetowych dokładnie do kryteriów rankingowych ustalonych przez Google.

    Optymalizacja wyszukiwarek (lub SEO) dzieli się na optymalizację on-page (również optymalizację on-site) i optymalizację off-page (również optymalizację off-site).

    Termin „off-page” opisuje wszystko, czego nie można znaleźć w samej witrynie. Optymalizacja Offpage obejmuje więc przede wszystkim tzw. link building.

    Optymalizacja offpage to jeden z dwóch filarów, na których opiera się sukces strony internetowej. Jako sieć referencji i rekomendacji zakotwicza stronę w sieci. Gdy Google analizuje i ocenia witrynę, wyszukiwarka sprawdza również, w jaki sposób strona jest połączona w sieć. Idea, która się za tym kryje: Kiedy inni odwołują się do strony, jest to równoznaczne z rekomendacją. Rekomendacje te – czyli linki – nazywane są linkami zwrotnymi i mają pozytywny wpływ na ranking strony.Jeśli chodzi o budowanie linków, powinieneś zatem postępować ostrożnie i planować długoterminowo. Zdrowa, wysokiej jakości sieć backlinków jest budowana konsekwentnie i nieprzerwanie.

    Termin „onpage” opisuje wszystko, co można znaleźć w samej witrynie. Optymalizacja onpage wpływa w ten sposób na techniczne, treściowe i projektowe elementy strony. Celem jest pełne dostosowanie serwisu do wymagań użytkowników i wyszukiwarek.

    Podobszary optymalizacji on-page:

    1. Technologia
    A co ze strukturą i podstawą techniczną serwisu? Metadane, szybkość strony, bezpieczeństwo, adresy URL, silosowanie… te i inne czynniki są tutaj sprawdzane i w razie potrzeby dostosowywane w ramach optymalizacji pod kątem wyszukiwarek Google. Mówi się tutaj o SEO technicznym, które może być również prowadzone indywidualnie jako środek. Celem wszelkich starań jest zagwarantowanie przejrzystej, szybkiej i funkcjonalnej strony internetowej, która przekona zarówno użytkowników, jak i wyszukiwarki.

    2. Treść
    Czy istnieją zduplikowane treści, czy teksty mają wartość dodaną i czy są zoptymalizowane pod kątem SEO? Na te pytania należy odpowiedzieć w kontekście optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Treść jest szczególnie ważna zarówno dla wyszukiwarek, jak i dla użytkowników, ponieważ to dzięki niej oferta jest zrozumiała i może być przekonująca. Każdy, kto wyjaśnia, o czym jest ich strona internetowa za pomocą ekscytujących tekstów, a także zachęca do dalszego czytania i działania, robi wszystko dobrze.

    3. Doświadczenie użytkownika i projekt
    Nie tylko technologia i treść mają wpływ na to, czy witryna spełnia wymagania Google & Co. Kompletna optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, która umieszcza Twoją witrynę na pierwszej stronie, a tym samym w pierwszej dziesiątce wyszukiwarek, obejmuje również projekt strony i sprawdza, czy oferuje przyjemne, zorientowane na cel wrażenia użytkownika. Jeśli pojawią się tutaj problemy, pomocne mogą być takie środki, jak przeprojektowanie lub optymalizacja konwersji.

    Poniższe zasady dotyczą optymalizacji zarówno na stronie, jak i poza nią: W idealnym przypadku wszystkie etapy pracy są częścią docelowej strategii i powinny być ze sobą skoordynowane.

    • Faza 1: Analiza SEO
      Aby dowiedzieć się, co musi się wydarzyć w kontekście optymalizacji pod kątem SEO, konieczna jest dokładna analiza aktualnej sytuacji. Wszystkie ważne czynniki na stronie i poza nią są sprawdzane. Poszukiwania nie ograniczają się tylko do błędów i problemów, ale także do możliwości, które do tej pory mogły być zaniedbywane.
    • Faza 2: Optymalizacja
      Po tym, jak analiza SEO doprecyzuje, co dokładnie należy zrobić na stronie, rozpoczyna się właściwa optymalizacja. Przeprowadzane są wszystkie niezbędne środki w obszarze on-page i off-page. Naprawiane są problemy techniczne, tworzone i włączane są wysokiej jakości teksty oraz rozpoczyna się tworzenie organicznych linków zwrotnych.
    • Faza 3: Monitorowanie kontrola
      Dużą zaletą marketingu internetowego jest to, że wszystkie środki można szybko sprawdzić. Chociaż umieszczenie strony ze słowami kluczowymi zwykle zajmuje trochę czasu, wiele danych do optymalizacji można od razu odczytać, np. Udoskonalenia techniczne. Czy optymalizacja pod kątem wyszukiwarek powiodła się, czy należy ją poprawić? Czy witryna znajduje się już w pierwszej dziesiątce wyszukiwarek? Czy liczba odwiedzających wzrosła czy zmalała? Czy są jakieś zmiany (np. aktualizacja Google), które wymagają dalszych kroków optymalizacyjnych? Na te pytania można odpowiedzieć tylko poprzez stały monitoring. Uważne obserwowanie rozwoju strony internetowej jest zatem niezbędne dla jej sukcesu.

    SEO nigdy się nie kończy, ponieważ sieć jest w ciągłym ruchu! Zmiany na rynku mogą tu nastąpić bardzo szybko. Zmiana algorytmu wyszukiwarki może mieć podobnie szybki wpływ na ranking. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek idealnie nie jest jednorazowym działaniem, ale ciągłym procesem, w którym trzy podstawowe kroki są powtarzane w kółko. Zgodnie z mottem: „A ponieważ było tak pięknie, od razu to zrobimy!”.

    Strona Internetowa

    Z nami masz po swojej stronie zespół ekspertów SEO, marketerów internetowych i projektantów stron internetowych, którzy skutecznie i kompetentnie pracują na rzecz Twojego sukcesu online.

    Sklep Internetowy

    Rozwiń swój biznes już teraz dzięki naszym usługom projektowania stron internetowych. Tworzymy dla Ciebie witryny internetowe i strony główne, które zamieniają odwiedzających w klientów.

    Pozycjonowanie Bielsko-Biała

    Z nami masz po swojej stronie zespół ekspertów SEO, marketerów internetowych i projektantów stron internetowych, którzy skutecznie i kompetentnie pracują na rzecz Twojego sukcesu online.

    Mamy Swoją Siedzibę. W Internecie czujemy się jak w domu!

    Wprowadzamy Twoje pomysły do ​​sieci – od projektu po realizację techniczną, w oparciu o najnowsze trendy i technologie.

    Projektowanie Stron Internetowych 100%
    Marketing Online 65%
    Pozycjonowanie Stron WWW 89%
    Tworzenie Sklepów Internetowych 80%

    Facebook

    Rozumiemy statystyki użytkowania dotyczące Twojej strony, które Facebook przekazuje nam i może nimi zarządzać, a nawet segmentować je na wysokim poziomie szczegółowości zgodnie z Twoimi zainteresowaniami. Możemy sprawić, by ludzie odkryli Twoją stronę na Facebooku i mieli możliwość zaznaczenia „Lubię to”. Chociaż osiągamy znaczną liczbę fanów, mamy niezbędne doświadczenie, aby ich koordynować i uczestniczyć w nich, tworząc debaty, oferując zachęty lub generując Aplikacje. Nie przegap napływu obserwujących, którzy mogą być zainteresowani Twoimi produktami lub usługami i wejdź z Twoją firmą na Facebooka z pomocą Dizajnersów.

    SEM czyli Reklama w Google Ads polega na wyświetlaniu reklamy o Twoim produkcie lub usłudze w momencie, gdy dana osoba ich szuka, co świadczy o wysokiej skuteczności kampanii reklamowej. 95% internautów korzysta z wyszukiwarek. Google ma ponad 90% tego rynku na całym świecie. 5 na 10 osób, które przeglądają informacje o produktach i / lub usługach przez Internet, ostatecznie dokonuje zakupu. Kampanie Google Ads z reklamami w Google i sieci partnerskiej mediów to działania ukierunkowane na osiągnięcie wyników. SEM pozwala dotrzeć do zainteresowanych odbiorców tym, co komercjalizujesz i pozyskać wykwalifikowanych klientów.

    Twitter

    Twitter to najbardziej natychmiastowe narzędzie na rynku, ma miliony obserwujących i już działa jako dystrybutor wiadomości w czasie rzeczywistym. Dizajnersi mogą pomóc w publikowaniu skutecznych i terminowych tweetów, zarządzaniu kontem, złagodzeniu negatywnych komentarzy i wzmocnieniu komunikacji o produktach i usługach na poziomie regionalnym i międzynarodowym.

    You Tube

    Mając ponad 600 milionów użytkowników na świecie, dlaczego nie mieć własnego miejsca w YouTube? Dizajnersi mogą pomóc w tworzeniu kanałów z filmami promowanymi dla Twojej marki oraz efektywnym i zyskownym zarządzaniu treściami i komentarzami.

    LinkedIN

    LinkedIn to sieć z największą liczbą wykwalifikowanych specjalistów i stała się doskonałą bazą danych o zasobach ludzkich i referencjach zawodowych, których żadna firma nie może uwzględnić. Oferowanie pewnej możliwości obniżenia kosztów poszukiwania pracy i konsultantów, posiadanie profilu komercyjnego lub korporacyjnego to przewaga konkurencyjna w zasięgu Twojej firmy. Możemy zarządzać relacjami i referencjami, a także linkiem Twojego LinkedIn do pozostałych narzędzi mediów społecznościowych dostępnych na rynku.

    Opinie

    Nasza strona internetowa dzięki pozycjonowaniu jest w TOP 10! Polecam Dizajnersów! Dobra robota!

    Anna Powor

    Polecam. Dizajnersi to profesjonalna firma projektująca kompleksowo strony www. Pan Adrian kompetentnie z ogromną cierpliwością i pasją tworzy strony internetowe. Potrafi wysłuchać i doradzić oraz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

    Zbigniew Luks

    Z przyjemnością możemy polecić firmę Dizajnersi. Pełen profesjonalizm. Duża kreatywność, osobiste zaangażowanie, morze cierpliwości i indywidualne podejście do klienta.

    Arek Kroczek

    Chcesz, aby Twoja witryna była lepiej pozycjonowana w wynikach wyszukiwania? Zleć optymalizację strony internetowej i wyszukiwanych haseł, aby dowiedzieć się, jakie są mocne i słabe strony Twojej witryny. Twoja witryna jest analizowana w najdrobniejszych szczegółach na podstawie treści i technologii. Jeśli chodzi o strukturę, zawartość lub dane techniczne Twojej witryny internetowej, otrzymasz odpowiednie sugestie dotyczące optymalizacji, aby poprawić i utrzymać pozycję w rankingu. Ponadto przeprowadzana jest analiza wyszukiwanych haseł, która sprawdza, czy wybrane przez Ciebie do tej pory słowa kluczowe są odpowiednie dla Twojej witryny, czy też wymagają optymalizacji.

    Dizajnersi to profesjonalny partner z wieloletnim doświadczeniem, który służy Państwu radą i działaniami w planowaniu, realizacji, regularnym przeglądzie i optymalizacji Państwa kampanii online. Nasi klienci doceniają to, że otrzymują od nas indywidualne porady uwzględniające odpowiednią sytuację i specyficzne potrzeby klienta. Bliskość, przejrzystość w pracy i ciągła optymalizacja naszych usług we współpracy z klientem są dla nas oczywistością. Wiele firm w kraju i za granicą zaufało już Dizajnersom, ponieważ wiedzą, że mogą z nami osiągnąć znaczący sukces.

     
    strona internetowa
    projekty graficzne

    Pozycjonowanie Bielsko-Biała

    SEO to skrót od Search Engine Optimization lub po prostu optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i jest ogólnym terminem określającym różne środki mające na celu zwiększenie widoczności własnej witryny internetowej. Celem SEO jest wykorzystanie różnych środków, aby zwiększyć swoją pozycję w rankingach wyszukiwarek, takich jak Google. Prowadzi to do większej liczby odwiedzających, większej świadomości i ostatecznie do większej sprzedaży z własnych projektów w Internecie. SEO opiera się przede wszystkim na algorytmie Google, który zmienia się w czasie i kładzie nowy nacisk na pewne aspekty. Różne narzędzia SEO obejmują takie tematy, jak optymalizacja na stronie, optymalizacja poza stroną, dobra treść lub użycie narzędzi do ulepszenia własnej strony.

    Oczywiście SEO to tylko jeden z elementów marketingu cyfrowego, aczkolwiek ważny. Jednak zawsze najlepsze rezultaty uzyskasz, gdy połączysz różne działania marketingowe. Dzięki reklamie w wyszukiwarkach (SEA, skrót od Search Engine Advertising) możesz szybko i łatwo dotrzeć do większej liczby użytkowników Internetu i osiągnąć krótkoterminowy sukces. Dobrze wykorzystany marketing displayowy zapewnia stałą obecność Twojej firmy wśród klientów i pozytywny wizerunek. E-mail marketing umożliwia przywiązanie dotychczasowych klientów do Twojej firmy. Możliwości oprócz optymalizacji pod kątem wyszukiwarek lub SEO są różnorodne i zapewniają sukces, którego pragniesz.

    Pozycjonowanie Bielsko Biała

    Czy naprawdę wykorzystujesz swój pełny potencjał? A może masz wrażenie, że mimo dobrych ofert i usług nie jesteś postrzegany na rynku tak, jak byś chciał? Nie jesteś sam z tym problemem: W czasach, gdy znaczenie Internetu w naszym codziennym życiu stale rośnie, wygrywają ci, którzy najlepiej prezentują się w Internecie. Dlatego optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek. Na przykład coraz więcej osób korzysta z wyszukiwarki, takiej jak Google, jako pierwszego kroku, gdy chcą dowiedzieć się więcej o określonym produkcie. Jedno jest pewne: jeśli w takim przypadku znajdziesz się wysoko w wynikach wyszukiwania, masz największe szanse na przyciągnięcie internautów do własnej witryny i tym samym pozyskanie klientów.

    Rozwiązaniem tego problemu jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (również SEO, skrót od Search Engine Optimization). SEO zapewnia, że Twoja firma pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania, gdy internauci wyszukują określone hasła pasujące do Twojego profilu. Statystyki pokazują, że najczęściej klikane są najlepsze wyniki wyszukiwania. W związku z tym, jako firma, znacznie zwiększasz swoje szanse na pozyskanie nowych klientów, jeśli możesz pozycjonować się wysoko w Google i spółce. Jako profesjonalna agencja SEO, Dizajnersi wspierają Cię w tym obszarze i prowadzi Cię na szczyt w dłuższej perspektywie.

    Potrzebujesz pozycjonowanie stron WWW?