Reklama Facebook

Z przyjemnością skonfigurujemy dla Ciebie Twoje konto reklamowe na Facebooku. Aby dać Ci wyobrażenie o tym, co możemy Ci zaoferować, zebraliśmy poniżej trzy pakiety. Ważne jest dla nas podkreślenie, że poniższe oferty opracowaliśmy wspólnie z naszymi klientami z sektora MŚP i sprawdziliśmy je i optymalizowaliśmy już dziesiątki razy. Jednak w przypadku większych projektów, dużych firm lub konkretnych kampanii zawsze wymagane są indywidualne rozwiązania marketingowe. Oprócz reklam na Facebooku zwykle łączy się inne instrumenty z marketingu online. Chętnie pomożemy Ci znaleźć odpowiednią ofertę dla Twojego projektu.

    Reklama Facebook

    Czy chcesz konkretnie zaadresować swoje grupy docelowe? Czy chcesz, aby Twoje reklamy były atrakcyjne, zróżnicowane i godne zaufania? W takim razie Facebook Ads jest właśnie dla Ciebie! Facebook Ads daje Ci możliwość precyzyjnego zdefiniowania grupy docelowej i skierowania do niej reklamy w odpowiednim formacie. Bez względu na to, czy chcesz zwiększyć świadomość swojej marki, chcesz więcej kliknięć w swojej witrynie, czy chcesz rozszerzyć zasięg swojej sieci – wspieramy Cię w osiąganiu Twoich celów!

    reklama facebook
    social media

    Bieżące wsparcie i optymalizacja reklam na Facebooku

    Aby zapewnić zrównoważone działanie konta Facebook Ads, stworzyliśmy czyste i ukierunkowane wsparcie i optymalizacja. W zasadzie możemy również przejmować i zarządzać kontami, których sami nie założyliśmy. Jednak z doświadczenia wiemy, że rewizja lub nawet nowa konfiguracja jest w wielu przypadkach opłacalna. Z przyjemnością przyjrzymy się Twojemu kontu Facebook Ads bez zobowiązań i udzielimy Ci rekomendacji.

    Facebook jest obecnie największą siecią społecznościową. Jednocześnie Facebook stał się jedną z największych internetowych platform reklamowych. Facebook Ads oferuje szereg atrakcyjnych środków promocji produktów i usług. Jako firma masz na Facebooku możliwość, na przykład, utworzenia strony firmowej na Facebooku i wykorzystania jej do pozycjonowania siebie. Korzystając z Facebook Ads możesz zamieścić reklamy dopasowane do Twojej grupy docelowej i zaprezentować szerokim rzeszom swoją ofertę. Możesz zwracać się zarówno do obecnych klientów, jak i do potencjalnych nowych klientów.

    Reklama na Facebooku stała się nieodzowną częścią marketingu internetowego. W przeciwieństwie do marketingu w wyszukiwarkach za pomocą Google Ads lub optymalizacji wyszukiwarek, Facebook nie reklamuje poszczególnych wyszukiwanych haseł, ale kieruje reklamy do określonych grup docelowych. W ten sposób docierasz nie tylko do osób, które aktywnie poszukują Ciebie lub Twojej oferty, ale także potencjalnych nowych klientów.

    W przeciwieństwie do sieci reklamowej Google ceny reklam na Facebooku są jeszcze niższe i mniej podatne na wahania w stosunku do ekstremalnych wydarzeń medialnych. W zależności od raportów koszty niektórych słów kluczowych w Google mogą szybko wzrosnąć. W przypadku reklam na Facebooku obserwujemy ten efekt słabiej. W przeciwnym razie ceny reklam na Facebooku różnią się znacznie w zależności od targetowania i konkurencji w obszarze oferty.

    Reklama na Facebooku skupia się na celu. Daje to możliwość umieszczania reklam, które pomogą Ci osiągnąć określone cele. Czy to zwiększanie świadomości, generowanie ruchu w Twojej witrynie, czy osiąganie konwersji: Facebook Ads to umożliwia.

    Przyciągaj uwagę dzięki rozmieszczeniu i formatowi reklamy
    Reklamy na Facebooku można znaleźć w prawie wszystkich obszarach Facebooka, na przykład na stronach, grupach, podczas odtwarzania filmów lub w systemie komunikacyjnym Facebooka, tak zwanym Messengerze. Możesz określić, gdzie chcesz umieścić swoje reklamy. Czy to na Facebooku, Instagramie czy w Messengerze. Możesz także wybierać spośród szerokiej gamy formatów wyświetlania. Umożliwia to kreatywne projektowanie marketingu na Facebooku, a tym samym zwracanie się do użytkowników. W zależności od celu kampanii reklamowej do osiągnięcia Twoich celów odpowiednie są różne formaty.

    Pełna kontrola kosztów poprzez ustalenie budżetu
    Dzięki możliwości zdefiniowania budżetu dziennego lub terminowego masz przez cały czas pełną kontrolę nad swoim budżetem. Ty określasz, jak długo kampanie mają trwać w ramach marketingu na Facebooku oraz maksymalną kwotę, jaką należy wydać dziennie lub przez cały czas trwania kampanii. Dzięki temu możliwe jest maksymalne wykorzystanie budżetu.

    Znakomite wyniki dzięki monitorowaniu i optymalizacji sukcesu
    Aby zapewnić zrównoważone działanie konta Facebook Ads, niezbędne jest czyste i ukierunkowane wsparcie i optymalizacja. Możesz śledzić i optymalizować wydajność swoich kampanii w menedżerze reklam na Facebooku. Jest to możliwe na przykład za pomocą testów A / B. Możesz dowiedzieć się, który projekt reklamy, miejsce docelowe i grupa docelowa są najbardziej efektywne dla Twojej kampanii. Umożliwia to optymalizację reklam i zapewnienie ich skutecznego dostarczania.