Strona WWW Wodzisław Śląski

Tworzymy strony internetowe dla wielu klientów w mieście Wodzisław Śląski.

Skorzystaj także Ty!

Wodzisław Śląski stał się siedzibą Naszej firmy, dlatego każdy klient z Naszego miasta posiada wsparcie przy pracach związanych z stroną internetową w cenie pozycjonowania!

Skontaktuj się z Nami!

    sklep internetowy

    Strona WWW Wodzisław Śląski

    Tworzymy strony internetowe z potrzebną funkcjonalnością i wrażeniem, jakiego oczekują Twoi goście.

    Zdajemy sobie sprawę, że do prowadzenia wysokiej jakości projektu potrzebne jest coś więcej niż tylko kodowanie. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy współpracować i komunikować się z możliwie największą przejrzystością we wszystkim, co robimy.

    Chcemy być przedłużeniem Twojego zespołu.

    Do każdego projektu podchodzimy z uwzględnieniem rezultatów, koncentrujemy się na konkretnych celach biznesowych i strategii klienta. Z drugiej strony nie boimy się polecić klientowi procedur, o których miał inne pojęcie.
    Chcemy głównie pomóc w rozwoju, Twoim rozwoju.
    Nasi klienci widzą, że nasza praca zwiększa ruch na ich stronie internetowej, zwiększa świadomość ich marki i wreszcie dodaje nowych klientów.

    strona internetowa

    Cennik

    Strona WWW
    Wodzisław Śląski
    Basic

    399
    • Nielimitowana ilość podstron
    • Nielimitowana ilość grafik oraz banerów
    • Domena na okres roku
    • Serwer na okres roku
    • Responsywność
    • Dowolna edycja treści
    • Pozycjonowanie
    • Treści oraz grafiki przygotowane przez Nas
    • Logo
    • Integracja z portalami społecznościowymi

    Strona WWW
    Wodzisław Śląski
    Standard

    1499
    • Nielimitowana ilość podstron
    • Nielimitowana ilość grafik oraz banerów
    • Domena na okres roku
    • Serwer na okres roku
    • Responsywność
    • Dowolna edycja treści
    • Pozycjonowanie wstępne
    • Treści oraz grafiki przygotowane przez Nas
    • Logo
    • Integracja z portalami społecznościowymi

    Strona WWW
    Wodzisław Śląski
    Premium

    2499
    • Nielimitowana ilość podstron
    • Nielimitowana ilość grafik oraz banerów
    • Domena na okres roku
    • Serwer na okres roku
    • Responsywność
    • Dowolna edycja treści
    • Pozycjonowanie rozszerzone
    • Treści oraz grafiki przygotowane przez Nas
    • Logo
    • Integracja z portalami społecznościowymi

    Ważność responsywności

    Responsywne projektowanie stron internetowych oznacza, że optymalna prezentacja serwisu jest gwarantowana na wszystkich typowych urządzeniach (komputer, laptop, tablet i smartfon).

    W tym celu układ jest zaprojektowany w sposób elastyczny, tak aby elementy nawigacyjne, rozmiary obrazów, rozmiary czcionek i układ zawartości odpowiedniej rozdzielczości ekranu i rozmiaru ekranu dostosowywały się dynamicznie.

    Rosnące wykorzystanie urządzeń mobilnych, takich jak smartfony i tablety, sprawia, że responsywne projektowanie stron internetowych jest obowiązkową funkcją, która oczywiście jest zawsze zawarta w witrynach Dizajnersów.

    pozycjonowanie stron
    logo-dizajnersi-tekst
    Agencja marketingowa Dizajnersi to młodzi oraz ambitni programiści z Wodzisławia Śląskiego, którzy postanowili tworzyć coś wyjakowego!
    W Internecie jest wiele różnych agencji marketingu cyfrowego. Ale co robi agencja marketingu cyfrowego? Agencje zajmujące się marketingiem cyfrowym mają szeroki zasięg działania, jest wielu, którzy poświęcają się tylko SEA (Search Engine Adverstisement), czyli płatnej reklamie w Internecie. Inni, jak Keyworld Marketing, to specjaliści od usług SEO (Search Engine Optimization), tj. pozycjonowania w internecie.

    Przestarzała Strona WWW?

    W takim razie powinieneś działać pilnie, ponieważ sieć WWW szybko się rozwija.

    Ostatni trend w zeszłym roku może być już nieaktualny w przyszłym roku.

    Nie chodzi tylko o wizualne wrażenie Twojej witryny, ale przede wszystkim o standardy techniczne. Przestarzały system może oznaczać, że Twoja witryna traci widoczność w wyszukiwarkach, a tym samym ulega awarii w rankingach wyszukiwarek.

    W rezultacie ciągle tracisz ruch.

    Nasza strona internetowa dzięki pozycjonowaniu jest w TOP 10! Polecam Dizajnersów! Dobra robota!

    Anna Powor

    Polecam. Dizajnersi to profesjonalna firma projektująca kompleksowo strony www. Pan Adrian kompetentnie z ogromną cierpliwością i pasją tworzy strony internetowe. Potrafi wysłuchać i doradzić oraz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

    Zbigniew Luks

    Z przyjemnością możemy polecić firmę Dizajnersi. Pełen profesjonalizm. Duża kreatywność, osobiste zaangażowanie, morze cierpliwości i indywidualne podejście do klienta.

    Arek Kroczek

    Nasz Cel to Twój Sukces!

    Dizajnersi opracowują, projektują i wdrażają dla Ciebie profesjonalne strony internetowe i rozwiązania e-commerce. Od dawna tworzymy strony internetowe wyłącznie w oparciu o systemy zarządzania treścią (CMS).

    Współpracujemy bardzo blisko z naszymi klientami od pierwszej rozmowy. Szczególną uwagę zwraca się na fazę wspólnego planowania i koncepcji. W połączeniu z naszym obszernym know-how gwarantujemy Ci rezultaty, jakich możesz oczekiwać od profesjonalnej agencji projektowania stron internetowych.

    We wszystkich naszych projektach internetowych przywiązujemy dużą wagę do optymalnych wskazówek dla użytkownika (użyteczności), optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i nowoczesnego projektu zorientowanego na grupę docelową. Oczywiście wszystkie nasze projekty są również responsywne.

    Przy okazji: Jesteśmy również właściwym kontaktem do projektowania i realizacji sklepów internetowych.

    Handel cyfrowy w sklepach internetowych z jego niezwykle różnorodnymi i nowoczesnymi możliwościami, od systemu zarządzania treścią, przez marketing w wyszukiwarkach, po dostawców płatności umożliwiających przelewy w czasie rzeczywistym. Praca managera e-commerce w marketingu aktywnym zaczyna się od wyboru systemu zarządzania treścią.

    Im bardziej elastyczna platforma, tym więcej opcji. Chcemy przyjrzeć się światu systemów zarządzania treścią w e-commerce! Jakie są największe zalety, ale także największe ryzyko podczas korzystania z niektórych systemów i rozszerzeń w handlu online? Jak działają strategie marketingowe e-commerce i jakie mamy rekomendacje jako agencja e-commerce? Oto nasze wskazówki! Wstępna ocena ryzyka:

    Zalety w handlu elektronicznym – Oczywiście handel online ma wiele zalet, chcemy tylko pokrótce przyjrzeć się najważniejszym zaletom handlu elektronicznego. Przede wszystkim należy wspomnieć o zdecentralizowanym handlu.

    Przede wszystkim nie potrzeba drogiej powierzchni handlowej w często uczęszczanym miejscu, aby zdobyć klientów. Ponadto klienci są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z własnym asortymentem. Handel elektroniczny oferuje również doskonałą możliwość skalowania .

    Po prostu możesz na przykład szybko przeskoczyć z miasta do miasta za pomocą optymalizacji wyszukiwarek. Gdy tylko masz pierwsze zapytania i klientów, biznes może się rozpocząć. Tutaj również nie potrzeba dodatkowej powierzchni handlowej ani pracowników w nowej lokalizacji. Możesz polegać na istniejących zasobach, np. Przestrzeni magazynowej, ale także na pracownikach. Jednocześnie ma to dodatkową zaletę, że masz własną, bezpośrednią powierzchnię reklamową, która jest szybko i efektywnie dostępna do wprowadzenia produktów na rynek.

    Ryzyko w handlu elektronicznym – z naszego doświadczenia jako agencji handlu elektronicznego wynika, że ​​największe ryzyko wiąże się z mniej elastycznym oprogramowaniem do zarządzania zapasami.

    W Internecie jest wielu dostawców, którzy na przykład pobierają miesięczną opłatę za własne oprogramowanie, która szybko kosztuje 500, 1000 lub 2000 euro miesięcznie; za nieelastyczne rozwiązanie rok kosztuje już od 12 000 do 24 000 euro.

    Oczywiście kwota jest wykonalna dla dużych firm, ale jest wiele innych wad. Przede wszystkim brak elastyczności przy rozbudowie. Ewentualne rozszerzenia systemu trzeba słono zapłacić i dodatkowo dokupić.

    Jednym z największych i najpopularniejszych dostawców jest np. WordPress w połączeniu z WooCommerce.

    Jeśli chcesz zacząć od e-commerce, potrzebujesz również odpowiedniego know-how w firmie, czyli e-commerce managera, który zajmuje się administracją systemem. To bardzo szczególne know-how, ponieważ e-commerce był naprawdę duży dopiero od 10 do 12 lat. Dlatego metody stale się rozwijają, strategie się rozszerzają, a koncepcje poszerzają się, podobnie jak systemy.

    Wystarczy pomyśleć o zróżnicowanej mieszance marketingu online w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, marketingu w reklamach graficznych, ścieżkach e-mailowych i wielu innych. Im większa Twoja firma, tym ciekawsza staje się celem hakerów. W związku z tym system musi być dobrze chroniony, nie tylko ze względu na własne dane produktów, ale oczywiście także ze względu na wrażliwe i osobiste informacje kupujących, takie jak dane karty kredytowej.

    Możliwości i rozszerzenia rosną z dnia na dzień. Od płatności w czasie rzeczywistym do automatycznych porównań zapasów, wariacji produktów i domen wielopoziomowych dla sklepów internetowych działających na arenie międzynarodowej, w kilku krajach i językach.

    Chcesz uruchomić Google Ads? Jak faktycznie działa reklama w Google? Szczególnie ważne jest, aby podczas późniejszej pracy z Google Ads mieć bardzo dobrze zorganizowany i przejrzysty system. Kiedy setki lub tysiące pojedynczych, małych kampanii działają później przeciwko sobie, dane muszą być szybko dostępne, odpowiednio przechowywane i oczywiście również utrzymywane; Keyword Pagespeed dla dobrych rankingów.

    Ponieważ ten temat jest bardzo szczegółowy, napisaliśmy dla Ciebie dodatkowy artykuł na temat reklamy w Google za pomocą Google Ads, remarketingu i wielu innych!

    Chcesz założyć nowy sklep internetowy lub założyć od podstaw poprzedni? Zajmują się tym agencje e-commerce. Z rozwiązań takich jak WordPress w połączeniu z Woocommerce, Shopware i innymi dostawcami sklepów internetowych, z których każdy oferuje specjalne funkcje i modyfikacje.

    Przy wyborze odpowiedniej agencji e-commerce należy również wziąć pod uwagę wiele czynników. Najważniejsze jest jednak doświadczenie i projekty oparte na najlepszych praktykach, aby mieć pewność, że agencja ma wystarczającą wiedzę w zakresie współpracy, oprogramowania, administracji, analiz, optymalizacji i raportowania.

    Oprócz projektów opartych na najlepszych praktykach chodzi również o wielkość dotychczasowych sklepów internetowych. W zależności od systemu i serwera sklepy internetowe zawierające ponad 1000, 10 000, a nawet sto tysięcy produktów wymagają innych, indywidualnych, szytych na miarę rozwiązań.

    Oprócz liczby produktów liczy się również liczba odwiedzających. Każdy nowy gość wymaga odpowiedniej mocy serwera. Im więcej zapytań odbywa się równolegle i w tym samym czasie, tym szybciej system jest wykorzystywany. Najgorszy przypadek! Największym możliwym ryzykiem jest awaria własnego systemu e-commerce. W końcu co minutę tracisz pieniądze . Jeśli taki serwer padnie na kolana w sobotę rano o 2 w nocy, czasami może potrzebować technika, aby wszystko naprawić. W związku z tym ważne jest również sprawdzenie możliwości agencji e-commerce. Czy agencja ma wystarczającą liczbę pracowników i możliwości? Nie tylko dla kreacji, ale także dla takich sytuacji awaryjnych.

    Marketing w wyszukiwarkach obejmuje nie tylko reklamy Google, ale oczywiście także optymalizację wyszukiwarek (SEO). Ale co to jest SEO?

    Firmy SEO specjalizują się w tworzeniu unikalnych treści poprzez content marketing . Ta treść jest tak pouczająca, że ​​algorytm wyszukiwarki ustawi ją w rankingu. Im bardziej indywidualny i lepszy jest projekt, tym bardziej się zwiększa. Głównym celem optymalizacji pod kątem wyszukiwarek jest zajęcie pierwszego miejsca w Google i innych wyszukiwarkach, takich jak Bing, Yahoo, Duck Duck Gogo czy Startpage.

    Strategia e-commerce – marketing produktów jest głównym celem każdej strategii marketingowej e-commerce.

    Aby móc sprzedawać produkty online, zasięg musi być budowany w sposób ukierunkowany, poprzez środki takie jak zasięg organiczny, np. Optymalizacja wyszukiwarek, czy też poprzez zasięg płatny, np. Przez Google Ads. Oczywiście strategii marketingu online jest znacznie więcej, np. Marketing w mediach społecznościowych, ale także zupełnie nowy, influencer marketing. Która metoda jest naprawdę skuteczna i która koncepcja jest warta uwagi dla Twojej firmy?

    Przyjrzyjmy się szczegółowo różnym strategiom.

    Najważniejsze są jednak grupy docelowe, na których opiera się reklama. W zależności od tego, jakie cechy demograficzne ma dany użytkownik, wyświetlana jest mu reklama.

    Na przykład zainteresowania mogą służyć do określenia, czy dana osoba jest blisko związana z określoną marką sportową, sportem lub czymś podobnym. W ten sposób sprzedawcy odzieży sportowej mogą kierować reklamy do tych osób, na przykład z produktami na nowy sezon. Jeszcze dokładniej będzie np. W kampanii zimowej. Tutaj specjalnie odfiltrowywane są osoby i grupy docelowe, które są zainteresowane jazdą na nartach, na przykład przez określonych sportowców, marki lub wydarzenia lub śledząc ich strony lub konta fanów. Wiemy więc, że osoba XY jest silnie związana ze sportami zimowymi i dlatego jest doskonałą grupą docelową dla nowej mody zimowej w branży sportowej.

    Nie tylko dla marek sportowych, marketing regionalny i sezonowy jest interesujący dla wielu branż.

    To niezwykle precyzyjne kierowanie do osób i grup docelowych sprawia, że ​​reklamy społecznościowe są tak wyjątkowe dla firm z branży e-commerce, a także oczywiście niezastąpione jako strategia marketingu online.

    Jeszcze ciekawiej robi się tak zwane kampanie remarketingowe. Nowi użytkownicy nie są już tutaj adresowani, ale użytkownicy, którzy mieli już do czynienia z Twoją marką, produktami lub usługami.

    Kampanie remarketingowe – absolutną zaletą kampanii remarketingowej jest to, że nie jest ona już skierowana do nowych osób, ale do osób, które już weszły w interakcję z Twoją marką, produktem lub usługami.

    Krótko mówiąc, może to być użytkownik zainteresowany konkretną nieruchomością. Chociaż ta osoba nie kliknęła na stronę kontaktową, a zatem nie nawiązała kontaktu, była zainteresowana nieruchomością. Z kilkoma z tych osób można teraz uzyskać bardziej szczegółowe konsultacje. W związku z tym potencjalnymi nabywcami mogą być również osoby, które spędzają z nieruchomością średnio ponad 60 sekund i są w niej zamieszkiwane przez dłuższy czas. Remarketing teraz ponownie skierowany jest do tych osób, np. Poprzez reklamę w ich własnym świecie mediów społecznościowych na Facebooku, Instagramie, YouTube lub platformach takich jak LinkedIn.

    Możliwości od Google Ads po Social Media Ads są tak różnorodne i oczywiście różnorodne pod względem różnych metod i strategii, że zdecydowanie wskazane jest zatrudnienie doświadczonej i renomowanej agencji.

    Doradzamy i pokazujemy, jak najlepiej sprzedać swój e-commerce w mediach cyfrowych. Skontaktuj się z nami teraz, czekamy na Twój telefon lub e-mail.

    Jako sieć społecznościowa Instagram ma ponad 1 miliard aktywnych użytkowników miesięcznie. To sprawia, że ​​Instagram jest siecią o największym zaangażowaniu, nawet przed samym Facebookiem. Około 70% użytkowników Instagrama ma mniej niż 35 lat. Niezwykle silna grupa docelowa, również z myślą o przyszłości i strategicznym rozwoju własnej marki. Produkty są powiązane na Instagramie od około dwóch lat. Dlatego funkcja od dawna jest wskazówką poufną od naszej agencji e-commerce.

    Do tej pory musisz stworzyć sklep na Facebooku. W związku z tym wysiłek był dla wielu zbyt duży, w końcu ich własny sklep musiał być podłączony do Facebooka, aby następnie oznaczać produkty na Instagramie. Teraz wszystko jest dużo łatwiejsze, dużo bardziej obecne.

    Zadania i usługi agencji e-commerce są szeroko zakrojone, ale w zasadzie zawsze stanowią duży, centralny cel: budowanie organicznego i płatnego zasięgu poprzez systematyczne działania dla większego zysku. Dzięki odpowiednim metodom w obecnym internetowym miksie marketingowym można osiągnąć wielki sukces, a przede wszystkim promować skalowalność. Im większa widoczność i zasięg, tym więcej uwagi poświęcasz swojej marce, ale także swoim produktom i oczywiście nowym produktom.

    Strona WWW Wodzisław Śląski

    Wodzisław Śląski leży w województwie śląskim. Jest siedzibą powiatu wodzisławskiego. Miasto położone jest na Górnym Śląsku na wysokości 275 m n.p.m., około 50 kilometrów na południowy zachód od Katowic i około 25 kilometrów na północ od Ostrawy, w bezpośrednim sąsiedztwie granicy z Czechami.

    Strona WWW Wodzisław Śląski

    Jesteśmy zawsze na bieżąco z najnowszymi technologiami internetowymi. Nasze rozwiązania są zorientowane na przyszłość i są zgodne ze standardami maksymalnej kompatybilności w sieci WWW.

    Sklepy Internetowe

    Nasze programowanie jest dynamiczne i inteligentne. Zawsze rozwijamy się z otwartym spojrzeniem na przyszłość i obieramy kurs na łatwą rozbudowę o dodatkowe funkcje w późniejszym czasie.

    Optymalizacja

    Nasz kod jest czysty i uporządkowany. Przywiązujemy dużą wagę do wydajności i szybkości, aby żądania, czas ładowania i przetwarzania były jak najkrótsze. Zapewnia to lepszą użyteczność i jest czynnikiem rankingowym.

    Mamy Swoją Siedzibę. W Internecie czujemy się jak w domu!

    Wprowadzamy Twoje pomysły do ​​sieci – od projektu po realizację techniczną, w oparciu o najnowsze trendy i technologie.

    Projektowanie Stron Internetowych 100%
    Tworzenie Stron WWW Wodzisław Śląski 65%
    Pozycjonowanie Stron WWW 89%
    Tworzenie Sklepów Internetowych 80%

    Znakomite strony internetowe

    Analizujemy znaczenie Twoich cyfrowych ofert, zwiększając w ten sposób ich wartość, a tym samym maksymalizując wpływ na Twoich użytkowników. Jeśli forma jest zgodna z funkcją, a zwłaszcza osobą, projekt strony internetowej jest nie tylko estetyczny, ale także funkcjonalny. Stwarza to realne korzyści dla Twojej firmy i użytkowników.

    strona internetowa
    strona www

    Podejmując decyzje koncepcyjne poszukujemy harmonii w zakresie napięć między docelowymi wymaganiami a rozwiązaniami użytkownika. Udana konwersja ma miejsce, gdy bariery użytkowników są zminimalizowane, potrzeby są traktowane poważnie, a cele są ostatecznie osiągane. To wywołuje prawdziwy entuzjazm.

    Na etapie projektowania i koncepcji zwracamy uwagę na wszelkie wąskie gardła, które mogą prowadzić do problemów wydajnościowych podczas technicznego wdrażania i obsługi strony internetowej lub aplikacji. Szybkie strony internetowe osiągają wyższe pozycje w wyszukiwarkach, odpowiedzialnie obsługują czas użytkowników, a tym samym prowadzą do lepszych ogólnych wyników. Ekonomiczne wykorzystanie technologii i zasobów jest również zrównoważone. Zrób różnicę razem z nami jako agencją projektowania stron internetowych!

    projekt logo
    projekty graficzne

    Strona WWW Wodzisław Śląski

    Dobry projekt strony internetowej jest modułowy i dlatego może być dostosowywany i rozszerzany w celu spełnienia nowych wymagań. To szkielet, a nie gorset. Twoje dzisiejsze wymagania mogą jutro wyglądać zupełnie inaczej niż dzisiaj. Dlatego projektujemy Twoje projekty i architekturę tak, aby skalowały się z Twoimi wymaganiami i umożliwiały dalszy rozwój.
    Ten paradygmat tworzenia stron internetowych oznacza, że ​​mogą one reagować na właściwości używanego urządzenia, takiego jak smartfony i tablety. Definiujemy ten termin o krok dalej. Dlatego nie tylko projektujemy i rozwijamy mobile w pierwszej kolejności pod kątem urządzeń końcowych, ale także bierzemy pod uwagę sytuacje, w których mogą się znaleźć Twoi użytkownicy. Stała to użytkownik jako człowiek. Jako agencja zajmująca się projektowaniem stron internetowych chcemy, aby Twoja witryna była czymś więcej niż tylko

    Potrzebujesz stronę internetową?