Trzy złote litery SEO i co musisz o nich wiedzieć
Jeśli masz własną stronę internetową dla swojej firmy, to z pewnością trafiłeś na akronim SEO. I prawie na pewno powiedziano Ci, jak ważne jest to tak zwane SEO. Ale co to właściwie jest? Coś z wyszukiwarką, prawda? 100 punktów. Jesteś już na dobrej drodze. Poniżej wyjaśniamy podstawy i wszystko, co musisz wiedzieć o tym SEO.
Ważne środki
Przede wszystkim rozróżnia się SEO na stronie i SEO poza stroną. Wszystkie punkty, na które możesz wpłynąć i zoptymalizować siebie, należą do SEO na stronie. Możesz wdrożyć te środki bezpośrednio po swojej stronie. Obejmuje to na przykład: tag tytułu, opis meta, nagłówki, treść, obrazy, linki wewnętrzne, szybkość ładowania witryny i adresy URL. Pozycjonowanie poza stroną obejmuje środki, które wpływają na budowanie linków. Są to składowe tak jak: wymiana linków, kupowanie linków, media społecznościowe, infografiki.
Podstawowe informacje
Co właściwie robią wyszukiwarki?
Aby zrozumieć SEO, musimy przede wszystkim zrozumieć, co robią wyszukiwarki. Wyszukiwarka ma w zasadzie trzy zadania – przeszukiwanie, indeksowanie i generowanie wyników wyszukiwania. Indeksowanie oznacza skanowanie strony. Tzw. crawlery przeszukują całą zawartość serwisu czyli teksty, obrazy, linki, słowa kluczowe, nagłówki itp. Jeśli natrafią na link, podążają za nim. W ten sposób praktycznie przeskakuje się z witryny do witryny, a indeksowanie nigdy się nie kończy. Po przeszukaniu strony jest ona indeksowana. Wszystkie istniejące strony internetowe są rejestrowane przez Google jak w bibliotece, a następnie umieszczane w indeksie. Następnie wyniki wyszukiwania są generowane za pomocą zebranych danych i niezliczonych algorytmów. Im lepiej witryna pasuje do wyszukiwanego hasła,