Aktualizacja tytułu Google – czy Twoje wyniki są zagrożone?

Teraz to oficjalne! Po raz kolejny Google wprowadził fundamentalną zmianę w zapytaniach wyszukiwania na żywo. W tym przypadku jest to aktualizacja tytułu Google. Celem, jak zawsze, jest większa wygoda dla użytkownika. Zmiana wpływa na tworzenie tytułu w SERP z naciskiem na poprawę czytelności. Wraz z aktualizacją tytułu Google tytuły Google są teraz skrócone, a nawet przeformułowane. Wielu ekspertów SEO zauważyło już,.

Tagi Youtube – jak skutecznie używać słów kluczowych w treści wideo?

Search engine optimization jest ważna nie tylko dla Google. Oprócz Amazona, YouTube wymaga teraz również dbałości o treść i optymalizację w odniesieniu do niektórych słów kluczowych. Dzięki temu filmy zyskują większą widoczność w wynikach wyszukiwania. W tym kontekście twórcy powinni skupić się na tzw. tagach YouTube. W tym artykule przyjrzymy się wspólnie słowom kluczowym największej platformy treści wideo na świecie.

YouTube SEO – 8 sposobów na optymalizację filmów i uzyskanie najwyższej pozycji

Jeśli chodzi o treści wideo, YouTube jest numerem jeden. Ale czy wiesz również, że YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie po Google? Ponad 100 godzin materiału wideo jest teraz przesyłanych na platformę co minutę. To oczywiście sprawia, że ​​gigant wideo jest tak atrakcyjny, ale jednocześnie stwarza wyzwania dla wszystkich, którzy chcą być widziani i słyszani z treścią..

Najlepsze wskazówki Google dla Twojego Video

Format treści wideo już od jakiegoś czasu zajął trwałe miejsce w marketingu internetowym wielu firm i okazuje się coraz ważniejszy. Około 75% użytkowników w Polsce ogląda filmy online przynajmniej od czasu do czasu. Każdej minuty na całym świecie przesyłanych jest około 400 godzin materiałów wideo. Wynika z tego jasno, że liczy się nie tylko treść.

Kara Google — w ten sposób rozpoznasz i naprawisz działania ręczne

Niedawno Google opublikował nowy post na blogu Google Search Central o tytule „Przypomnienie o kwalifikujących się linkach i naszej aktualizacji spamu linków”. W przeszłości pojawiały się takie posty na blogu, a czasami zdarzały się duże kary dla stron, które natychmiast kupowały i sprzedawały linki. W rezultacie strony internetowe, które mają zmanipulowane linki, są spychane w dół w rankingu,.

wordpress

Bezpieczny WordPress profesjonalisty – kompletny przewodnik.

W Internecie krąży wiele dobrych wskazówek, jak zabezpieczyć WordPressa. Niestety wiele z nich nie jest zbyt dobrych. Ponieważ nie ma prawdziwego zabezpieczenia WordPressa, dzięki prostej instalacji wtyczki. Jest to koncepcja miar, które wzajemnie na sobie bazują. W tym poście pokażę Ci, jak sprawić, by Twój WordPress był odporny na wszystko. Luki bezpieczeństwa WordPress Wyjaśnijmy ważne pytanie, w jaki sposób.

Opis Meta

Meta opis witryny dla użytkowników Google do Twojej witryny. W tym artykule opisuejmy jak napisać idealny metaopis. Opis meta jest krótkie podsumowanie strony internetowej, która jest w wynikach wyszukiwania i podczas udostępnienia na mediach społecznościowych. Metaopis, który zawiera zawartość tagu witryny w około 160 znakach w wynikach wyszukiwania.Według Google opis meta nie jest czynnikiem rankingowym,.

Wskazówki Google dotyczące pozycjonowania filmów

Od jakiegoś czasu format treści wideo zajmuje stałe miejsce w marketingu online wielu firm i zyskuje na znaczeniu. Około 75% użytkowników w Polsce przynajmniej sporadycznie ogląda filmy w internecie. Co minutę na całym świecie przesyłanych jest około 400 godzin materiałów wideo. To wyjaśnia, że ​​liczy się nie tylko treść wideo, ale także, że w ogóle ją znaleziono. Poniżej zebraliśmy.

50 najważniejszych czynników rankingowych w Google

Jako operator witryny naturalnie dążysz do przyciągnięcia jak największej liczby odwiedzających do swojej witryny, prawda? Działa to najlepiej, jeśli Twoja obecność w Internecie pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania Google i przyciąga uwagę użytkowników . Algorytm Google decyduje o tym, jak strony są ułożone w wynikach . Ten algorytm współpracuje z różnymi czynnikami rankingowymi, które są używane do oceny witryny. Mamy skompilowany z 50 najważniejszych kryteriów rankingowych dla Ciebie w ostatecznej liście , z którym mogą promować swoją stronę.

Sprzedawaj z sukcesem

Konkurencja w sprzedaży jest wszechobecna. Niezależnie od tego, czy jest to produkt czy usługa – w sektorze lokalnym i cyfrowym jest wielu dostawców. Aby wyróżnić się jako sprzedawca i móc skutecznie sprzedawać, każda sprzedaż musi być dostosowana i skoordynowana z klientem. Ale jak dowiedzieć się, czego klient faktycznie potrzebuje? Klienci pytają Najłatwiejszym sposobem uzyskania informacji jest oczywiście po.