Kto wygra wojnę wyszukiwarek? Google czy Bing?

Każdy, kto pracuje w jakikolwiek sposób w marketingu online, widział ogromne postępy, jakie poczynił AI ChatGPT. Obecnie toczy się otwarta bitwa między Microsoft Bing a Google o dominację w wyszukiwaniu AI. Moim zdaniem jest to bardzo duża bitwa PR, która nie będzie miała wiele wspólnego z dalszymi poszukiwaniami. Zawsze lubię być kimś, kto zagląda w kryształową kulę i.

Tworzenie tekstu SEO: najlepszy przewodnik „zrób to sam”!

Teksty SEO mają na celu osiągnięcie wysokiej pozycji w Google poprzez zapewnienie jak największej korzyści użytkownikom. Innymi słowy, tekst, który cieszy nie tylko czytelnika, ale i wyszukiwarkę. Teksty SEO to teksty internetowe, które oprócz tytułów zgodnych z SEO zawierają również pewne słowa kluczowe SEO, które powtarzają się kilka razy w tekście. Gęstość słów kluczowych SEO.

6 błędów kampanii remarketingowych, których należy unikać

Kampanie remarketingowe pomagają poprawić współczynniki konwersji płatnych reklam. Możesz zainicjować ukierunkowane działania, aby ponownie zwrócić się do zainteresowanych stron na innych stronach internetowych. Podczas wdrażania należy jednak wziąć pod uwagę kilka rzeczy, aby z wyprzedzeniem wykluczyć błędy w kampaniach remarketingowych. W poniższym poście przedstawiamy Ci sześć najważniejszych aspektów, na których powinieneś się skupić, unikając błędów kampanii remarketingowych. Skuteczność.

Jak pozycjonować lokalnie?

Bardzo ważne jest, aby wiele firm zostało odnalezionych przez klientów w lokalnych wynikach wyszukiwania. W tym poście na blogu pokażę Ci praktyczne wskazówki i dźwignie dotyczące wszystkiego, co ma związek z lokalnym SEO, które ułatwią Tobie i Twojej firmie znalezienie się w lokalnych zapytaniach. Dla kogo ważne jest lokalne SEO? Jak sama nazwa wskazuje, lokalne SEO.

Jak wykluczyć spamowe linki zwrotne?

Linki zwrotne są niezbędne dla SEO witryny – nic dziwnego, to nieśmiertelne stwierdzenie i cenny segment stale dyskutowanych tematów dotyczących optymalizacji witryny. Ale co z niepotrzebnymi linkami zwrotnymi – w skrócie, spamowymi linkami zwrotnymi? Spamowe linki zwrotne nie są czymś, co ostatnio pojawiło się w branży cyfrowej. Ludzie doskonale zdają sobie sprawę z tej podejrzanej taktyki SEO,.

Darmowy certyfikat SSL

Już od 2014 roku bezpieczne szyfrowanie stron internetowych jest dla Google czynnikiem rankingowym. Niezbędna certyfikacja domeny jest kosztowna, a przede wszystkim czasochłonna. Dzięki Let’s Encrypt istnieje teraz urząd certyfikacji, który wydaje certyfikaty dla zaszyfrowanych stron internetowych w większości automatycznie, a co najważniejsze bezpłatnie. Let’s Encrypt to inicjatywa mająca na celu pełne szyfrowanie całej sieci WWW. Usługa jest oferowana przez organizację.

Optymalne linkowanie wewnętrzne ᐅ kompletny przewodnik.

Często zapomina się o optymalizacji linków wewnętrznych, lecz dzięki naprawdę dobremu linkowi wewnętrznemu możesz bezpośrednio wpływać na swoje pozycje w rankingu w Google. Siła optymalnego linkowania wewnętrznego może mieć niesamowite efekty.  Różnica między linkami zwrotnymi, a linkami wewnętrznymi Linki zwrotne zwiększają widoczność domeny, linki wewnętrzne zwiększają ranking słowa kluczowego. Czy możesz w to uwierzyć? Powinieneś to wypróbować. Dzięki.

Aktualizacja tytułu Google – czy Twoje wyniki są zagrożone?

Teraz to oficjalne! Po raz kolejny Google wprowadził fundamentalną zmianę w zapytaniach wyszukiwania na żywo. W tym przypadku jest to aktualizacja tytułu Google. Celem, jak zawsze, jest większa wygoda dla użytkownika. Zmiana wpływa na tworzenie tytułu w SERP z naciskiem na poprawę czytelności. Wraz z aktualizacją tytułu Google tytuły Google są teraz skrócone, a nawet przeformułowane. Wielu ekspertów SEO zauważyło już,.

Tagi Youtube – jak skutecznie używać słów kluczowych w treści wideo?

Search engine optimization jest ważna nie tylko dla Google. Oprócz Amazona, YouTube wymaga teraz również dbałości o treść i optymalizację w odniesieniu do niektórych słów kluczowych. Dzięki temu filmy zyskują większą widoczność w wynikach wyszukiwania. W tym kontekście twórcy powinni skupić się na tzw. tagach YouTube. W tym artykule przyjrzymy się wspólnie słowom kluczowym największej platformy treści wideo na świecie.

YouTube SEO – 8 sposobów na optymalizację filmów i uzyskanie najwyższej pozycji

Jeśli chodzi o treści wideo, YouTube jest numerem jeden. Czy wiesz również, że YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie po Google? Ponad 100 godzin materiału wideo jest teraz przesyłanych na platformę co minutę. To oczywiście sprawia, że ​​gigant wideo jest tak atrakcyjny, ale jednocześnie stwarza wyzwania dla wszystkich, którzy chcą być widziani i słyszani z treścią. Prowadzi.